onsdag, september 24, 2008

What´s on my mind?


Tio snabba tankar som passerar i en instruktörs smått kaotiska hjärna ett helt vanligt pass..

1. Stängde jag av kaffebryggaren innan jag stack hemifrån?
2. Hur lång är nu denna låten? En refräng till, eller?
3. Varifrån känner jag igen henne egentligen? Konsum? Locatelli?
4. Shit vad varmt det är. Eller, är det bara jag?
5. Middag? Hmm.. Lax kanske?
6. Vad 17 sa jag nu? Sa jag lax högt så de andra hörde det?
7. Hon har fattat grejen! Inlevelse! Och så är hon snygg..
8. Bra teknik där i hörnet. 
9. Drick mer instruktörselände( till mig själv)!
10. Vilket gäng! De diggar musiken. Yeah! Step on it!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken rolig lista. Det är nästan så att jag tänker sno idén och presentera en egen lista någon gång :P.

Magnus sa...

Ja, gör det! Jag kan bara uppmana till en viss självcensur så folk fortsätter kommer komma till passen;)

Anonym sa...

Haha, exakt :P

En sak till.

Vill du hjälpa till att göra en god gärning? Kolla in min blogg. Du är utmanad.