måndag, november 24, 2008

Recycle a good idea is a bad idea..

Johnny G är  mannen som uppfann spinning och man kan se hans smått lustiga cykelstil i massa olika klipp på www.youtube.com. Och visst.. han var en nytänkare och på den tiden fanns säkert en massa skeptiker som säkert ratade hans idé. Men Johnny gav sig inte och vann den fighten. Spinningen är idag som alla vet en mycket etablerad träningsform.

As hot as Mr Hasselhof himself.. Johnny G ;)

Nu är Johnny G på gång igen- men fråga är hur det går denna gången.. Han lanserar nämligen KrankCycle som är cykling för armar/överkropp istället. Jag tycker det luktar tv-shop, ett litet mått av vansinne och en stor dos Amerika. Jag tycker nästan lite synd om Johnny och har han någon form av rådgivare så skulle jag nog starkt ifrågasätta dennes koll på läget. Men.. man får ge lite kredd för humorn i det hela.. hehe.. cykla med händerna.. haha:) Och jag antar att lanseringen i Tyskland kommer bli lite svår då krank på tyska betyder sjuk.. Fast det kanske är huvudet på spiken. Egentligen.

/M

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh!! Ring Graciela! PERFEKT för henne..;P

Magnus sa...

Vem?

Haha. Sjuk grej. Hur tänker han? Cykeln är ju inte direkt en liten pjäs heller. Nej, jag tror det blir platt fall för krankhojen.

mojo sa...

Du vet, "allting går att sälja med mördande reklam"....

:)

Inte min grej. Jag håller mig hellre till mina kettlebells...

Kram
Mo

Cizzi sa...

Njae, vet inte om det låter som en hit... Cykla gör man med benen ;)

Anonym sa...

Hahaha.. en "kollega" i cykelvärlden, helt i Johhnys anda...:D
Jag e nog med beredd å rösta på kettlebells i det fallet..:)