tisdag, januari 30, 2007

Överraskad =)

Jag blev något förvånad när min vän och rara instruktörskollega Sofia häromdagen sa grattis för recensionen av bloggen i tidningen Fitness Magazine.
- Va? sa jag. Tidningen har tydligen recenserat nätsidor om träning om jag har ovetandes fått betyget 4 av 5. Kul! Nu får ni allt gå och köpa ett ex! Oförskämt vänliga ord! Tack tack!
Så här ser det ut! Klicka på bilden om ni vill läsa

Så vänner.. snart februari och nytt pass förberett som vi kör den 1 februari! Håll ut och hoppas vi ses på Aktivitetsdagen på Landala idag- jag kommer med lite kort varsel köra första 45 min-passet. Playlisten hittar ni under decembers pass(Mont Gemini) under playlists!

Vi ses!

Magnus

10 kommentarer:

Anonym sa...

tjoho mange! du är bäst, bara så du vet!

pöss, your biggest fan

Anonym sa...

Mange!! Vi som känner dej vet ju att du har superkoll på läget och är grym både på och av cykeln. Underbart att alla andra nu oxå får veta det! Jag rekomenderar verkligen ALLA att gå och testa spinning för Mange, det är en otroligt positiv upplevelse och får vem som helst att aldrig vilja gå av cykeln.

Puss och kram från Tessan!

Anonym sa...

Hittade hit till din sida och blogg via en rekommendation i min egen. Kul att ta del av dina synsätt och vinklar vad gäller instruerande och allmän insikt till spinning.

Är själv team cycling instruktör på IKSU Sportcenter i Umeå och trivs ofantligt bra med det.

Lär återkomma hit många gånger!


Ps. Tack för alla musiktips med dina passprofiler - lite nya idéer rent musikaliskt till mina egna pass.

Magnus sa...

Emlisen- vi fan´ar varandra. Vi ska erövra internet!Kram

Magnus sa...

Tackar tackar Tess. Jag säger detsamma. Jag kan gott behöva lite pump förresten. Mera pump få det bli! Kram

Magnus sa...

Verkliegen kul att läsa det du skriver Fredrik- det värmer. Jag kan rekommendera att använda sig av bloggen för att kommunicera med sina indoorcyklister, både enkelt och roligt. Tittade snabbt på din blog och gillade vad jag läste. Har själv ett förflutet som apotekarstudent och intresse för naturvetenskap och hälsa men numera är det ekonomi som gäller.

Har du vägarna förbi är du varmt välkommen på ett pass- antingen med mig eller med mina duktiga kollegor. Vi har en fantastisk sal på Landala- eller spinningstudio som vi lite snobbigt och stolt säger;)

Ha det gott!

Magnus

CeeGee sa...

Great success, very naaajs:)

Hälsningar junior

Anonym sa...

Jaså, från apotekarstudier till ekonomi? Den vägen kan man också gå. :) Själv tycker jag det är så otroligt roligt att koppla ihop medicinsk vetenskap med idrott och vill fortsätta utveckla det hela, har bland annat studerat idrottsmedicin som en del av fria val inom utbildningen. Numera forskar jag dock om ett nervmässigt sjukdomstillstånd där man inte känner smärta. Otroligt intressant..

Tack för inbjudan till eran anläggning. Om jag befinner mig i närheten nån gång så kommer jag mer än gärna och hälsar på. :) Har funderat på att åka ner på Millenium Cycling convention senare i vår, får se hur det blir.

Magnus sa...

Tack bror! Du är inte så tokig du heller;)

Magnus sa...

Fredrik

Jag är helt på din linje- det är också något jag försöker i huvudet under mina spinningpass- att må bra och träna för sin hälsa och sitt välbefinnnande.

Intressant forskning, låter väldigt spännande.

Kom ner på milleniumkonventet, absolut! Jag tänkte gå själv.

Allt gott! M