måndag, mars 12, 2007

Specialklasser Mars

Vänner..

Jag kommer köra 2 stycken specialklasser under mars. Den första blir den 14:e mars på WorldClass Landala 17.30-18.30 på temat FunkySpin i samband med aktivitetsdagen. Gammal funk som nyare electrofunk utlovas- Välkommen!

Tisdag den 20:e mars kl 17.00-19.00 kör jag tillsammans med Åsa E en 120 min långklass på World Class City. Missa inte om du vill prova en lite längre klass i varierad terräng! Ta med en stor vattenflaska och tanka kroppen med lite extra energi innan du sitter upp i sadeln!

Jag hoppas vi ses! Nu kommer våren!

Magnus

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart med vår!! Här i Stockholm leker livet. För lite modeskvaller logga in på min sida ;)

kram
Emlan

Anonym sa...

visst är det härligt att våren är här:)

Magnus sa...

-->Emlis & Charlotte

Det är ju nästan sommar idag- helt underbart! Fåglarna sjunger i värsta Astrid Lindgren stil- det är bara en apa i lägenheten och en häst på balkongen som saknas;)