torsdag, april 09, 2009

Glad Påsk!


Hej!

Jag tänkte bara på att posta ett inlägg och meddela att bloggen lever- även om det är långt mellan andetagen. Jag kommer ta några lediga dagar och ladda om inför resterande vårtermin. Precis som påsken och som Jesus tar bloggen några lediga dagar och återuppstår med full kraft efter påsken. Jag kommer försöka bättra på löpningen i sommarstugan där de närstående dagarna kommer tillbringas och min bror får agera lite (påsk)hare. Den nya spellistan som har rullat senaste veckan ligger längst ned i inlägget. 

Jag kan också meddela att det är grönt ljus med att fullfölja säsongens ZonSpinning och den 29 april börjar race-säsongen som vi har laddat inför hela våren! 

Nattvarden i tolkning av extravagante favoritfotografen David La Chapelle


Jesus is back. Amen.


Playlist mars/april:

Amsterdam- Raul Ramirez
Keepingitup (Feat. Desney Bailey) [Henrik Schwarz Remix]- Slope
Heartbeat- Annie
Trickshot- Ceasefire
Around the World- Daft Punk
Dancin- Aaron Smith & Luvli
In A Deeper Motion- Minilouge
Brown Sugar- Akasha
Thank You- Christian Prommer's Drumlesson
Homeless (Protoculture Remix)- Fatali
Change of Heart- El Perro del Mar
Golden Brown- Better Daze


GLAD PÅSK!

M



Inga kommentarer: