måndag, augusti 23, 2010

12 new InCycle Disciples!


Tekniken är tillbaka, även jag:) Helgen som gick har bestått av en punkt på agendan, grundutbildning i cykel för InCycle på Gymnasium Sisjön. 12 fantastiska och entusiastiska deltagare tillsammans med Jessica fick timmarna att bli minuter och dess minuter rullade på i ett rasande tempo. Det är något speciellt med grundutbildningarna, de börjar ofta lite trevande och blygt och avslutas med självförtroende och insikt. Det är en härlig resa att betrakta och få ta del av. Jag hoppas få tillfälle att få gå på era pass ute i landet! Mångfalden var total- precis som det ska vara!

Jessica avlastade med en klass på söndagmorgonen och det gjorde hon på ett fantastiskt sätt, grym musik och exakt närvaro hela klassen i genom.
Ett härligt gäng samlat på Gymnasium Sisjöns trapp i solskenet. Bra jobbat allihopa!

Johnny, Helena, Therese och Elin designar pass.

Hanna, Ulrika, Sandra och Fredrik in action.

Anna, Helene Marie-Louise och Christer finjusterar inför redovisning.

Min tanke var gentligen hade jag tänkt springa midnattsloppet i Göteborg på lördag kväll men efter en hel dags utbildning med två klasser på schemat och en lite sliten och obekväm hals valde jag att stå över loppet. Istället gick jag och Jessica till restaurang Familjen och åt en fantastisk middag.


Vi såg neongula tröjor passera på gatan medan vi lite ångerfullt speglade oss i gott glas rött;) Vi hade en trevlig och kreativ middag och spånade lite om framtiden. Vi har lite idéer som förhoppningsvis kommer realiseras under hösten.. Under söndagen dök Monika upp på utbildningen och hälsade på gruppen, kul!



Helgen avslutades med en liten InCycle-fika på centralstationen. Jag är verkligen glad och tacksam att ingå i detta fantastiska team med kreativa, ambitiösa och genuint varmhjärtade tjejer. Monika, Linda och Jessica- you are diamonds!

1 kommentar:

mojo sa...

....och vi älskar dig right back! :)

Kramar
Mo