fredag, augusti 13, 2010

Psst

Kära läsare..

Jag är inte död. Men. Min dator är det. Jag får därför ta en timeout från bloggen till tekniken kan göra att jag kan blogga igen.

Jag har den senaste tiden...
* Klarat mitt löpmål på sprint i triathlon, under19 min på 5 km. tid 18.57
* Sänkt mig på min fartrunda i Slottskogen i samband med brickpass, 3,6 km med snitt på 3,35 /km
* Placerat mig på 5:e plats på Åhus triathlon i seniorklassen
* Kört några fantastiska klasser på Gymnasium Sisjön
* Fått lära känna både underbara medlemmar och personal på Gymnasium
* Erhållit en plats på midnattsloppet i Göteborg för Team Gymnasium
* Läst några bra böcker
* Lyssnat på radio
Nu väntar en hel helg med massa musik på
Way Out West! Yeah!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Tjohoo o snart ses vi! :)

Magnus sa...

Ja, det har vi visst redan gjort:)