måndag, februari 11, 2008

C:O:N:G:A:S- livetrummor till spinning

Tisdagen den 26:e februari har World Class Landala aktivitetsdag. Specialschema står som vanligt på dagordningen och jag har det stora nöjet att presentera min skånske vän och gamla jazzkompanion Johan Horner som ska förstärka en timmes spinning med LIVE-percussion till min klass. Klassen kommer gå under temat rytm med inspiration från latin, soul och funk.
Johan frilansar som musiker och kan bl.a. ses på diverse inrökta jazzhak i Göteborg, på Avenys nr 1´s klubbscen och som trumlärare här och där. 
Titta gärna in på Johans My Space sida. Johan kommer även att förstärka med congas på AfroExpress och på Capoeira kursen. 




Missa inte en annorlunda klass! 

Varmt välkomna! Schema och tider kommer upp inom kort!

M.



7 kommentarer:

Sporty Spice sa...

Skulle gärna komma men tyvärr lite för långt pendelsvstånd.

Magnus sa...

Hehe.. ja, det är väl ok.;)

Anonym sa...

Låter sååå häftigt! Jag har blivit helt såld på live-trummor sen jag började min afrodans. Man rycks verkligen med, hur skönt som helst!

mojo sa...

Åh,låter toppen Magnus! Kanske tittar förbi om jag inte har någon yogaträning den kvällen. :)

Tack för att du kikade in på MOJO-alltid trevligt med besök. Välkommen tillbaks.

Kramar
M
mojolifestyle.blogspot.com

Magnus sa...

--> Anna

Ja, livetrummor är rena adrenalinturbon. Det blir även trummor till Afron här på Landala- och till vår Capoeira-kurs. Fullt ös med andra ord!

Magnus sa...

--> Mo(nika)

Du är varmt välkommen, såklart! Kul att ni har börjat blogga- flitiga med inläggen med! Det är nästan ett gift när man väl har startat.

Ha det bra och hoppas vi ses:)

kram M

Anonym sa...

Alltid underbart med percussionklasser. Jag hade gärna kommit men har själv afroklass på tisdag. Lätt avundsjuk dock :)