fredag, februari 29, 2008

World Class Landala blir Sportsclub

Vänner,
från och med 1 mars 2008 har World Class Landala valt att lämna World Class-kedjan. Har ni som tränar på Landala frågor angående kort och avtal så ber jag er vända till receptionen. Det nya namnet på World Class Landala blir SportsClub- ett fristående gym som inte är knutet till någon kedja. Hemsidan för SportsClub läggs ut inom kort. Mina klasser fortsätter precis som vanligt enligt ordinarie vårschema. I det stora hela blir det små förändringar på anläggningen, merparten av instruktörerna fortsätter precis enligt tidigare vårschema.


* Måndagen den 10 mars släpps den nya koreografin för Powerspinningen- missa inte!

* Söndagen den 2 mars körs sedvanligt SpinningVasan, 60-180 min(!) spinning med början kl. 14,05-17.05 Anmälan sker i receptionen! (Instruktörer: Tessan, Hanna, Jocke)


Ha en riktigt trevlig helg!
/M

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur får man in en sån grej att folk kan rösta?? =) tacksam för svar, btw like ur blog ;D

Magnus sa...

Hej Linda!

Omröstningen eller enkäten finns som en färdig liten applikation hos blogger.com- väldigt enkel att använda. Jag vet inte om du kan copy/paste från min källkod och använda den på din blog- testa!

Kul att du gillar bloggen- tack!

Ha det bra:)

Magnus