torsdag, januari 20, 2011

Tystnad. Tagning. Träning.


När jag tänker på passet på MyrbergBjörn nedan så är det en sådan otrolig kontrast till bilden av träning när jag  bokade in mig på ett cykelpass på SATS. Jag klickade mig vidare till "Antag utmaningen" och möts av en helt annan vy av träning. Flera olika filmer visar en del av det rika utbudet på SATS. Glada färger. Koordinerade rörelser. Snyggt. Inte en detalj som är fel. Regissierat minutisöst. En hel drös fantastiska instruktörer som jag som så många andra ser upp till. Så inget ont om dem. Men det är en stilstudie i att göra rätt. Kliniskt rätt. Ingen gör en tillstymmelse till fel. Inte en svettdroppe i sikte. Inte en rosig kind. Kosmetiskt fulländat. Träning i en fotostudio i ett perfekt ljussatt rum med andra ord. Jag  ska tillägga att även Elixia kör på via colour temat men filmen jag länkade till i ett tidigare inlägg är dessvärre borta på youtube.


Instruktionsmanual eller ett lockrop till träningsglädje för de som ska börja träna? Hur ser din reklamfilm om träning ut?



Inga kommentarer: