torsdag, april 24, 2008

Post traumatisk stress

Nu damp startbeviset till Göteborgsvarvet ned i brevlådan. Kul och en droppe ångest i samma andetag;) Det är fulltecknat i år- hela helgen från 16-18 maj innefattar även barn-lopp mm och 57 000 stycken är anmälda- wow! Kul att det är många men det kommer bli trångt värre. Hoppas vissa passager är breddade mer i år.

Peter Wahlbeck frontar tidningen som följde med... Han ser lurig ut- minst sagt.

Jag startar i grupp 1B. Vi får se hur detta ska gå i år..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Shit pommes, du startar långt fram! Jag startar i grupp 3 men jämfört med startgrupp 13 förra gången så är jag ändå nöjd :)

Anonym sa...

Hej. Hittade hit via din länk på träningsbloggar. Ser att vi publicerat i stort sett samma bild :P Lycka till på varvet!

Magnus sa...

Hej Anna!

Ja, här lever man på gamla meriter, hehe. Jag har löptränat alldeles för lite i år men jag hoppas det ska gå ändå. Du får rapportera hur det går för dig med! Lycka till!

Magnus sa...

Jag ska genast titta närmre! Tack för besöket!

M