fredag, augusti 14, 2009

Team InCycle




Jag har egentligen mer än lite brådis till Slottskogen och Way Out West men tänkte göra ett hastigt inlägg om vad min förmiddag har handlat om. Jag har sedan FIBO-mässan haft några möten samt intervjuer med Monika Björn och nu är det klart! Jag tillsammans med Linda Jonsson på Gymnasium kommer ingå i Monikas instruktörsteam i hennes företag InCycle( mer info på hemsidan). InCycle är ett utbildnings- och inspirations företag för bl.a. spinning, yoga, kettlebells samt MMA.
Cykelteam InCycle: Magnus Gårdmark, Linda Jonsson och Monika Björn

Under hösten kommer vi ge utbildningar, medverka på konvent och hålla inspirationsdagar i olika sammanhang. Det är naturligtvis både ärofyllt och mycket roligt att få arbeta tillsammans med en av branschens mesta och längst lysande stjärna. Jag kommer berättat mer och förhoppningsvis synas lite mer än i Gbg framöver.

Är ni intresserade av en grundutbildning inom cykel- titta in på hemsidan och sätt ett kryss i kalendern den 5-6 sept. Utbildningen hålls i Göteborg! Det finns även en grupp på FaceBook där ni kan läsa mer! Välkomna!

Ha nu en riktigt trevlig helg!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att det e klart nu!! Grattis igen! :D
/J

Anonym sa...

Grattis, vad roligt!!

Magnus sa...

Tack ska ni ha pågar;)