måndag, december 22, 2008

God Jul!


Jag sitter i startgroparna för avsluta sista julrundan och de kompletterande julklapparna. Det mesta inhandlades igår men några små justeringar för de personerna som har varit extra snälla. 

Jul innebär för mig att jag åker ner till Skåne och hemstaden Ystad. Det blir också således också några spinningfria dagar och istället lite löppass med brorsan i Sandskogen i sann juletradition. När jag var 15 var nians största talk-of-the-talk den hårda prövningen att springa "milen" som alla förfasades att ta sig i genom. Lite kul att springa i samma löpspår 15 år senare och idag faktiskt njuta av natur och just löpningen. Sen blir det självklart mammas mycket ambitiösa julbord så det går inte direkt någon nöd på mig, snarare tvärtom.

Hoppas ni får en fantastisk jul och hinner njuta av ledigheten!

God Jul! 

/Magnus