fredag, december 05, 2008

The Weekend

Snart helg. Snart på väg till Sports Club för att köra vik åt Anette kl 17.35. Känns som det var ett tag sedan jag körde ZonSpinningpasset i och med gästklass och maxpulstest på mina ordinarie onsdagar så det ska bli riktigt najs att köra idag.

Vill börja och säga tack till både Mattias Reck och Lotta Lekander för inspiration och energi. Jag tänkte skriva lite mer om detta i helgen- men nu blir det bara en kort brief om helgens agenda.

Imorgon är det Fitnessfestivalen på svenska mässan. Min fantastiska chef har ordnat friplåtar så jag ska dit och kolla läget lite. Les Mills har stor utbildningskvartal så det lär bli många kända ansikten på plats. Jag ska bara mingla dock- kolla lite kläder och kanke en ny pulsklocka. Men jag vet på förhand också att det finns en del som inte intresserar mig, allt vad bodybuildning, solarievändstekta och oljebalsamerade plastmänniskor är föga intressant. Men det behöver man ju inte fördjupa sig i.


Vägg i vägg med mässan ligger Världskulturmuseet som har Fair Fashion Market- byteshandel av kläder. Dit tänkte jag ta mig en vända och trada bort lite kläder som inte används så mycket. Kul grej!


Lördag kväll blir det avslutningsfest för Paradisco ute på Röda Sten. Kvällen är ett samarbete med Amnesty och de mänskliga rättigheterna står i centrum.

Nu måste jag springa ner i tvättstugan och schwiiisch.. mot Sports Club!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: