onsdag, juli 15, 2009

Jag bloggar- alltså finns jag



Jag har tagit en liten semester från datorn och bloggen nu under sommaren. Det känns skönt att faktiskt laddda batterierna inför hösten som kommer innebära lite nyheter för mig som instruktör. Det är i alla fall klart att jag kommer fortsätta på Landala. Med andra ord är inte nyheten att jag ska byta gym- nej- det är något annat. Det får bli en cliffhanger ett tag till:)

Jag har äntligen lite tid att få tid att mixa lite nya pass och är just nu inne i lite kreativt mixflyt vilket är fantastiskt. Inför hösten finns det en ganska bra bas med olika typpass, fartlek, intervaller, tempo och styrkeorienterat. 

Hoppas ni njuter av sommaren och glöm inte att köra något pass då och då bara för att behålla lite flås! 

Sköt om er!

Inga kommentarer: