lördag, juli 25, 2009

Pro Antioxianter & gratis musikmix


Jag börjar bli något trött på detta tjat om svininfluensen. Varenda dag, i varenda tidning och tv-kanal förs skräckpropaganda i brist på andra nyheter. Är man orolig- vaccinera dig och andas ut. Piew. 
Just nu är det bärsäsong och vill man stärka sitt immunförsvar ska man enligt många studier äta antioxidanter. Blåbär sägs vara en av de bär som innehåller mest antioxidanter. Bor ni vid landala så besök torget- där finns Göteborgs bästa frukt- och grönsakshandlare!





Nu blir det kaffe, bär i kubik och sedan ett pass BodyPump- det var det läänge sedan jag körde.. imorgon blir det träningsvärk, det är något som är säkert.

Jag kan tipsa om ett besök på Club Social ikväll där Paradisco huserar tillsammans med Locus. Djup techig deephouse utlovas. Det stärker i alla fall mitt immunförsvar lite extra:) Här en fantastisk mix av min kompis Mattias( klicka på länken!)

Trevlig helg- vi ses kanske på Gymnasium Sisjön på söndag! 

Inga kommentarer: