måndag, juli 27, 2009

My gosh i kvadrat


Jahaja. Hemma igen efter mitt vik på fantastiska Sisjön, gång nummer två. Nymixad klass dagen till ära- det blir svårt att toppa gårdagen, tänkte jag. Stärkt av duktiga fantastiskt formidabla underbara simmerskan Sara Sjöströms (SVD, DN) blyga och ändå  sjukt uppkäftiga världsrekord på 100 m fjäril begav jag mig till Sisjön på hojen.  Där var det återigen dags att möta cyklister med fokus och absolut närvaro. Oj vad ni kan cykla Sisjön. Oj. Vilken klass det blev- även idag!  Tack för ert engagemang även denna gång!

Amnesia på Ibiza funkar som SPA för Sisjöianer..

Gymnasium Sisjön- Ibiza : 1-0  

Här har ni spellistan:
Warmup
Udu- Terry Callier
The Next Episode- Dr. Dre
Dancin- Pauline
Workout
Leave The World Behind- Angello, Axwell, Ingrosso & Laidback Luke
Set It Off( Ian Carey Rmx)- Dennis Christopher
Allocations- Jeff Bennett
Miss You- Adiym Dymott
Can You Feel It(Small World Rmx)- Freakpower
It´s Love- Jill Scott
Rhythm Is A Dancer- Baba Bossa Trio
Stranger In Moscow( Jerome Isma Ae Tribute Rmx)- Michael Jackson
H2O- Adam Freemer
Hide You- Kosheen
Cooldown/ Stretch
Reverly- Kings Of Leon
Song 2- Emm Gryner
I Can See You( Ye Solar Rmx)- Jazzanova

Tack för en fantastisk klass. Jag hoppas vi ses snart igen:) 
/Magnus

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv Magnus!

Kanonpass idag! Hoppas du återkommer fler gånger!

/Tobias

Magnus sa...

Det hoppas jag med! Vi får se när igen bara- håll koll i bokningen- eller välkommen tillbaka till bloggen för mer info.

Keep it up! :)

/M