tisdag, juni 22, 2010

LilaSystrar


Idag har jag träffat mina fina kollegor; Monika och Linda i InCycle. Båda var klädda i lila utan att koordinerat detta alls. Det blev lite resumé av våren, både jobbmässigt men framförallt socialt. Det blev också som det brukar bli en lång fika/frukost med gapskratt och idéspån. Det är alltid inspirerande att träffa Monika och Linda som alltid har ett fulladdat k-pist magasin med idépatroner inför framtiden, så även idag. Hösten kommer bjuda på många spännande projekt.. håll er uppdaterade:) Fr.o.m. i höst kommer vi dessutom vara kollegor på Gymnasium, spännande höst i sikte!

Två fantastiska lila-systrar. Det senaste annars är att stoppa in ett byxben i strumpan har jag hört.. eller så är bilden tagen innan cykeltur.. vem vet:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

InCycleteam är väldigt styleish :) Hoppas du hittade en schysst kaffemaskin.

Magnus sa...

Hahaha! Tror det där filtret ger den vanliga världen lite mer mtv-video känsla. Eller så ser jag hela tillvaron på ett något blekare sätt, hm, undra vilket det är. Men Linda och Monika är två hetingar, helt klart:)

Annars är mina skor sjukt snygga- eller hur;)

Anonym sa...

Skorna är såklart snyggast på hela bilden! :)

Rosebuddy sa...

Groupie!

Magnus sa...

Haha! Eller tupp i hönsgården, det beror på vem man frågar;)