söndag, juni 20, 2010

Roads of Freedom


Jag är på en kort mini-semester i stugan. Det är mest kroppsarbete på schemat i form av gräsklippning och trimning av buskar. Vädret har varit vackert och jag saknar min cykel som inte fick följa med. Det fick däremot mina Nike Lunar Elite så löpning och simning blir helgen träningsbegivenheter. Min fot är fortfarande inte bra men efter snart ca 1 månads frånvaro från springa längre pass med undantag från något kort brickpass så tog jag mig igår ut på en något längre och långsam tur på 14 km. Omgivningarna här i Blekinge är hänförande vackra och min mobilkamera gör inte riktigt färgerna rättvisa, men good enough. Landskapet dövade smärtan och tempot var inget att skryta med, men det kändes i alla fall härligt att vara tillbaka till fots igen.

Idag blir det till att fara loppisen i Brunnshallarna och leta fynd i Ronneby för att avsluta med ett pass i utomhusbassängen på Ronneby Brunn.



Inga kommentarer: