söndag, februari 04, 2007

Långpass

Nu börjar vi hitta tillbaka till formen- underbart! Jag vet att vissa kör dubbla pass ibland- men det finns faktiskt längre klasser om man vill få ett enda långt flyt på passet! Jag passar på att göra lite reklam för några duktiga kollegor.

*Onsdagar 17.30- 19.00 -90 min- WC Masthugget. Instruktör: Åsa Erlandsson

*Onsdag 21 febrari- 17.00-19.00- 120 min- WC City. Instruktör: Olof Ahlström

*Lördag 4 mars- Tid oklar just nu- 180 min- Event- Vasaspinning WC Landala. Mer info kommer.
Fler långklasser kommer- uppdatering följer. Ta med lite energi och vatten på långklasserna!

Magnus

6 kommentarer:

Anonym sa...

Långpass är helt underbara. Vi brukar hos oss ha lite temaklasser emellanåt. Funderar själv på att göra en "nattklubbsevent" här under våren samt ett "Endurance XL" för riktigt lång och skön uthållighetsträning. Just nu jobbar jag dock med mina nya klasser som jag ska börja köra vid månadsskiftet februari/mars.

Magnus sa...

Jag håller med! Låter som en bra idé med XL-klassen. Jag sitter själv ständigt och diggar all musik som spelas med en svag axelpendling i sidled- alltid med en backprofil i ryggraden. Yrkesskada tror jag.. hehe.

Ha det gott!

Magnus

Anonym sa...

Tackar för reklamen!
MEd rätt musik kan man köra hur långt som hellst...
/Åsa

Magnus sa...

Så lite så Åsa;) Yeah.. it´s all about good muzic..

Mel sa...

Jag är själv spinningledare men hos Friskis & Svettis. Vi brukar ha maratonpass någon gång per termin, fyra timmar rakt av. Jobbigt som fan men jättekul och lite av ett "happening". Det är dock inte en och samma ledare som har alla fyra timmar, man delar på det. Och det gäller ju verkligen att musiken är den rätta, då kan man trampa på i evighet nästan. :)

Magnus sa...

Mel

Samma med vår spinning-vasa. Förra året körde vi (World Class Landala) 4 timmar men i år blir det istället 3 vilket är fullt tillräckligt. Man har möjlighet att köra 1, 2, eller 3 timmar och instruktörerna avlöses varje timma.

Jag har kört lite andra event- det ligger lite bilder i högerspalten som har varit uppskattade.

Ha det bra! /M