lördag, februari 28, 2009

Ända in i kaklet


Igår inhandlade jag mitt årskort på Valhallabadet. Mina första 10 klipp var slut och eftersom känslan för simningen infunnit sig efter nätta 15 års uppehåll så tänkte jag det var lika bra att surfa på vågen när den nu kommit. Ett årskort kostar 1400 kr, inte så farligt med andra ord. 


Jag ska på sikt försöka gå med i antingen Triatholn Väst och träna med dem( men de verkar dessvärre träna på Åbybadet) eller med mastergruppen i Göteborg Sim. Efter dryga 10 pass så har den tunga vägen tillbaka åtminstone lättats upp något, det tog 5-6 pass innan den riktigt tunga känslan i axlarna gav vika. Första passen  låg på 1500 m, igår blev det 3000 m på dryga timman. Underbart! Jag hoppas simningen kan ge mig ett litet försprång de resterande triathlongrenarna, jag är nog annars ganska rökt på löpningen;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du köra triathlon? Då är vi två. Jag kör mitt första lopp i september. Och du?

Magnus sa...

Hej!

Det är mest på kul, åtminstone nu i början, jag äger inte ens någon cykel men ska köpa en i vår. Det går två tävlingar här i Gbgsområdet, en i juni i Hindås och en i augustipå Tjörn. Så ja ska försöka avverka dessa iaf. På Tjörn är det dessutom en halv ironman
så den är för en sprinter som mig ganska lång;)

Lycka till, jag ska kika in och kolla hur du tränar;)

my work sa...


male vitality alex jones ad and refrigerated and difference between super female and male vitality herb pharm male vitality review super male vitality what does it do? real reviews on new vitality ageless male vitality medicines when the super male vitality kicks in super male vitality better male vitality sale male vitality impotence It raises the imperativeness level and duration of the body so you may have the ability to engage in sexual relations with more important power and satisfaction. It helps in achieving better erections for a drawn-out extend of time with a harder erection. It assembles the length and boundary of the penis for greater satisfaction and higher certainty. Elements Of Vitality RX
http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/