lördag, februari 14, 2009

FIBO


I slutet av april ska jag tillsammans med ett gäng andra spinninginstruktörer åka till europas största fitness- och wellness mässa i tyska Essen, FIBO. Vi som åker gör det under Activio-flagg( läs mer på Activios blog) och kommer promota och cykla på mässan under några dagar, Teamleaders är Monika Björn och Matthew Griffiths


Det ska bli fantastiskt kul att få cykla ihop och kul att titta runt på mässan som sägs vara enormt stor. Jag vet i dagsläget inte så mycket mer än detta men jag kommer skriva mer om detta när det närmar sig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken rolig grej! Om ni behöver en reserv i gänget som har riiktigt mycket erfaranhet av Activio kan jag haka på. (För ett pass innebär väl mycket erfarenhet. Hehe)

Kör hårt! Hur går det med Trihatlonsatsningen? Har ni något lopp som ni fokuserar mot?

Magnus sa...

Hehe.. jag ska tänka på dig då. Jag är nog annars den med minst erfarenhet med 6 års instruerande.. ett riktigt blåbär i sammanhanget;)

Det går ganska bra med triathlonet- löpningen är väl lite för oregelbunden men jag har lyckats ta mig i genom 7 pass simning nu iaf och 2500 m idag faktiskt. Du verkar springa på ganska ordentligt själv- ska du springa seedningsloppet? Jag hade tänkte det först, bara för att testa, men ska operera bort en visdomstand den 19 så får se om det går.

Anonym sa...

:)

Härligt, men då är det bara se till att det blir mer regelbundet. Jag tror att jag lyckats med det. Fast det är inga snabba pass än så länge, men det kommer väl. Ne, jag ska inte springa Seedningsloppet. Kommer få starta i en grupp som jag nöjer mig med tack vare min tid förra året. Antar att det blir startgrupp 2 och jag skulle aldrig orka springa så snabbt på Seedningsloppet att det skulle gynna mig. Men det kommer bli en rolig tävling. Antar att jag kommer vara där och jobba med något iaf.

Anonym sa...

Vad kul! Hur kommer det sig att du ska med? Jobbar du med aktivio?

Magnus sa...

Hej Clara!

Nej, jag jobbar inte med activio än mer att jag kör med det på mina klasser. Det är Monika och Matthew som är kontakten i detta sammanhang. Jag är bara med och cyklar, som en rörlig skyltdocka ;)

Det blir mer rapporter om detta när det närmar sig!