lördag, februari 28, 2009

Aktiv Träning

Jag fick för några veckor sedan, via bloggaren River( tack!), ett tips om en ny tidning som heter Aktiv Träning. Det var verkligen en positiv överraskning, en bra blandning av styrketräningstips, konditionstips, kost och prylar. Det är en renodlad träningstidning och den är förmodligen mest riktad till killar. Jag har ganska länge känt att Fitness Magazine blir mer och mer av  en tjejtidning vilket har lett till att jag snabbt bläddrar i  den på gymmet och finner färre och färre intressanta artiklar i den. Men.. nu har äntligen en ny tidning med ett större idrottsfokus kommit! Finns att köpa på t.ex. 7eleven.

Lite skrynkligt exemplar, gårdagens ångbastu satte spår :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visst är den bra. Köpte även det senate numret och jag kan nog tänka mig att köpa en prenumeration till och med. :)

Magnus sa...

Jag med! Samma goda smak;)