fredag, september 26, 2008

Playlist FartPass Sept

Igår körde jag/vi för andra gången mitt fartpass- och ni var grymma, verkligen på g och svetten rann(!).. Riktigt härlig energi och fokus i salen- det tar jag med mig in helgen- tack! Spellistan såg ut såhär:


Amsterdam- Raul Ramirez
Twisted Like a Pretzel- Dublex Inc.
Neon- Circulation
The Time Is Now- Moloko
Music Keeps Me Up- E-Z Rollers
Elevator (Jaffa Live Mix)- Jaffa
Magic- Robin Thicke feat. Mary J Blidge
Motanica (Ed Royal & DJ Enne's Funky Rythm Remix)- Soulphonic
Forge (Tim Fretwell Mix)- Bedrock
Don't Expect Me (To Forget You) [Minilogue Remix]- Aircrash Bureau
We Come One- Faithless( klicka och lyssna igen)

Sparks- Coldplay
Rapids- Ranga


Trevlig helg! 

/M

2 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Jepp - jag ska på millenium conventet. Ska bli jättekul! Ses där då :)

Magnus sa...

Aha- då ses vi- trevligt!

Hoppas Lidingöloppet gick bra!

M