torsdag, mars 19, 2009

Vår!

Våren har kommit på allvar idag, solen skiner och fåglarna kvittrar. Det är verkligen sådana här dagar man går och längtar efter andra dagar när molnen ligger tätare och regnet häller ner.


Tyvärr kan jag inte njuta fullt ut  av vädret idag. Jag har lite fjärilar i magen eftersom jag om en halvtimme ska bege mig till käkkirurgen och operera ut en visdomstand. Inget farligt men heller inte så angenämnt. Framförallt inget som stimulerar ekonomin. Jag hoppas att det läker snabbt så jag slipper vika bort pass men kvällets pass får Martin B ta hand om. 

Hoppas ni får njuta av det fina vädret i alla fall och kör hårt med Martin ikväll!

M


2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Ja hoppas vår-vädret håller i sig till helgen. Första gången jag träffade på din blog - blir garanterat fler besök! Hoppas käken är ok!

Magnus sa...

Jo, tack, det börjar kännas bättre:)

Du är välkommen tillbaka. Nu ska jag bjuda in mig själv till din blog. Trevlig helg!

M