fredag, maj 15, 2009

Varva upp

Timmen är sen efter en liten familjegettogether inför morgondagens varv samt för min lilla systerdotters dop på Klädesholmen på söndag. Jag har i alla fall hämtat ut nummerlapp både till mig och min bror, allt flöt fint vid Slottskogsvallen. Organisationen känns som vanligt fin och är ännu mer och större i år. Jag var hämtade min lapp vid 17-tiden och redan då var det mycket folk i omlopp. Jag passade också på att titta lite i mässan och inhandlade ett par knicker-tights från Craft för 300 kr. Det blev också en liten energi-kick från enervit till mig och brorsan. Det kommer en längre rapport efter helgen men nu blir det sängen istället. 

Till er som ska springa imorgon- lycka till!

Den blåa linjen i stan..

.. blir en blå vägg av bajamajjor vid Slottskogvallen.

Mot nummerlapparna.. 

.. som i år hämtades i ishallen. 

Vinnarkittet- nyköpta tights, enervit liquid enervitine samt den hederliga gamla vattenflaskan. 



Inga kommentarer: