fredag, april 02, 2010

Glad Påsk!


Jag sitter på tåget ned mot Skåne för att möta upp min bror för att sedan ta oss till sommarstugan. Vi har ett uttalat mål. Inget godis- mycket löpning. Både brorsan och jag har helt nya skor med i packningen, jag har äntligen hämtat ut mina Asics 2150. Jag slipade också ned inläggen lite för att försöka skona fötterna.

Påskharem

Utanför schwissar ett lite gråmulet landskap förbi och en och annan liten påskkärring på perrongerna har lyst upp i grådimman. Även ett gäng landsvägscyklister har synts längs vägarna, ett härligt vårtecken. Jag får passa på att önska er en riktigt härlig påsk!

Jag har skött mig.. ätit helt ok, men framförallt tränat lite mer långpass. 4 kg to go. Dock är kommer mammas mat nog få dessa dagar att få siffrorna att stanna av eller gå upp..

Inga kommentarer: