fredag, juli 23, 2010

Bing: Last stop; SATS Landala


onsdag den 28 juli kör jag mitt sista pass på SATS Landala. Det gör jag givetvis med lite blandade känslor, något nytt spännande väntar och jag lämnar något som jag har trivts väldigt bra med. Det är glädje blandat med vemod, bittersweet.

Hursomhelst.. jag sitter nu och sätter ihop lite av ett greatest hits under mina 7 år på Landala. För egen del frambringar det en hel del nostalgi och minnen. Jag har gjort uppåt 100 pass, säkert ännu fler, och det är inte helt lätt att koka ner alla dessa till en enda mix-soppa. Det kommer bli en hel del gammal house och även lite nytt från i sommar.

Passet på onsdag är 90 min. Eller, nej, det är 75 min CykelPuls men sedan får ni som kommer gärna stanna kvar 15 min för lite mingel och kafferep efteråt:) Kl. 18.30 börjar vi.

Välkomna!


2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

oj då. det var värst. ska bli kul att läsa om framtiden!

Magnus sa...

Ja, vi får se. Du får ju komma ut och hälsa på på Gymnasium. Det är värt en resa:)