tisdag, maj 25, 2010

Kejsarens nya kläder


Ni har förmodligen inte missat att SATS numera inte har solarier. Jag solade själv tidigare 1 gång/månad för att undvika bli ett spöke. Detta har jag dock inte gjort det det senaste halvåret. Det har lett till att jag är blek, Nicole Kidman skulle se ut som en mulatt i jämförelse. Göteborgsvarvet bjöd på strålande sol och i all uppladdning med enervit, ipren, tigerbalsam och eeze-spray glömdes solskyddsfaktorn hemma. Detta resulterade i en s.k. bonnabränna. Jag ser ut som en dansk supporter, två rödrosa axlar och vit bringa. Snyggt.. hm.. nej. När ska man få möjlighet att sudda ut denna aningen ofagra bränna?

Först massa nakna fötter.. nu detta.. var ska detta sluta;)

Röd är det nya svarta? Nej, så blir det nog aldrig..

2 kommentarer:

Joakim sa...

Jag solade själv mycket på SATS men fick lägga av då solariumen var för starka. Brände mig.

Joakim sa...

Vad är inomhuscykel, är det någon form av träningsmetod och finns det även på Sats i Stockholm?