söndag, maj 30, 2010

TioTusenMetersKlubben


Jag tänkte berätta om en flygresa som.. nej.. jag bara skojar såklart.

I brist på löpträning kommer jag öka simdosen istället, det funkar förhållandevis bra med lite lugnare vändningar i 50m bassäng. Min träningskompis Robert kom då med idén att verkligen sätta vattenkänslan a la express under en liten intensivstart fr.o.m. imorgon. Det handlar om att hela veckan ses kl 07.00 på Valhalla och beta av 5 st 2000-2500m pass, summa minst 10 000m, därav av rubriken på inlägget. Hade jag varit i slag som när jag tränade som mest hade detta mål avklarats på 1,5 pass, men, nu är det andra tider:) Det är dags att börja lukta klor varje dag.

På tal om flyg.. ni har väl inte missat HBO`s Flight oh the Conchords som rullar på SVT nu? Härlig Timbaland-flirt nedan;)

Inga kommentarer: