onsdag, maj 26, 2010

Millenium 2010- Periodisera mera!


Detta är ett inlägg som jag har längtat efter att skriva länge! I flera år har jag lagt upp mina pass med ett influenser hur man bedriver konditionsträning inom idrott, s.k. perdiodiserad träning. För 2 år sedan kom jag i kontakt med Mattias Reck som är en mycket erkänt duktig cykelcoach. Mattias och jag har sedan dess haft tankar och idéer om att göra något tillsammans men yttre omständigheter har gjort att det har skjutits på framtiden. Tills nu!


Lördagen den 11 september kommer Mattias och jag hålla en 1-dags inspirationsworkshop under namnet Periodisera Mera! Vi kommer gå in på flera av de fördelar som följer med att periodisera, både för dig som instruktör och för dina deltagare. Vi kommer gå in på djupet inom träningslära och även ta upp hur man kan marknadsföra sig på bästa sätt. Detta är en utbildning jag själv gärna hade gått men ingen utbildare ger något liknande.


Mer info om workshopen hittar du på InCycles hemsida. Det går också bra att kontakta mig per email: spinspirit@hotmail.com. Där finner ni också information om Therese Hagersjös workshop i löpning tillsammans med Monika. Missa inte dessa fina inspirationsdagar i höst- anmäl dig redan nu! Sprid ordet!

1 kommentar:

Jennie sa...

Jag är med! Det kommer ett mail :)