fredag, oktober 30, 2009

Arla morgonstund


Jag har avverkat mitt första ledda morgonpass på SATS Kungsgatan alldeles nyss. Jag kikade snabbt på bokningssiffran innan jag begav mig ned till stan i ottan. Med ganska raska steg i ett höstigt mörkt sovande Göteborg och med iPoden laddad med sköna jazzsångerskan Sophie Milman i lurarna kändes det som en bra start på dagen. Och det blev det! Siffrorna var ungefär som jag väntat mig, ca 10-12 personer bokade. Väl på plats i salen efter en snabb boost av kaffe från 7Eleven i farten ned mot kungsgatan strömmade det in betydligt fler på passet än vad jag väntat mig. Det blev nästan fullt. Jättekul! Klassen verkade gå hem, ganska jämn intensitet bestående av två stigningar. Här kan ni lyssna igen! Det var ett härligt gäng på plats, bra fokus i salen och trevliga kommentarer efter klassen. Jag fick till och med en liten inbjudan att följa med och äta frukost med några deltagare- tack- gärna en annan gång! Sista spåret i stigning 2 innehåller en sampling av gruppen Queen fick jag berättat av en kunnig deltagare. Det visste jag inte innan men nu vet jag. Vad vore man utan sina medlemmar:)

Höstfärger på baksidan av gården

Hoppas ni får en bra helg och tack för en bra genomförd klass!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Tack för en bra klass! Hälsn. Sofia

Magnus sa...

Tack själv Sofia. Det blir säkert fler klasser på Kungsgatan men annars får dukomma upp till Landala:) Allt gott, M