onsdag, oktober 14, 2009

Blogamigos


Idag kommer jag få besök av två flitiga träningsbloggare på mitt pass. Det är Sara med sin blog Träningsglädje och Emil med sin blog RiverSpringer. För mig blir det som att vara krögare och driva restaurang och så dyker Guide Michelin upp för att sätta sig till bords och syna menyn;) Jag hoppas passet kommer smaka, man kan säga att det blir en femrätters extensiv intervall att sätta tänderna i.. Värt en resa eller värt en omväg? Vi får se;)

Träningsbloggarna är som små gratis fanzine som ger en väldigt personlig vinkling av olika träningsupplevelser. Kika in och inspireras!

Passa gärna på att titta in på Saras och Emils personligt skrivna bloggar ikväll efter passet. Inspiration, träningstips, kläder, funderingar.. ja allt som rör träning helt enkelt! Emil är dessutom en av projektledarna bakom RosaBandets24timmarsspinning så vill ni träna med honom kan ni göra det under det rosa dygnet den 24-25:e oktober.

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

tack för bra klass och ett upplägg som tilltalar mig! :) jag kommer tillbaka!

Magnus sa...

Tack själv Sara! Kul att få en "verklig" person kopplad till blog-Sara:) Du är välkommen, whenever:)

Allt väl!

Magnus