torsdag, oktober 29, 2009

Vikariat ikväll/imorgon


Vilken fantastiskt fin höstdag det är i Göteborg idag! Höst innebär dessvärre också att många trillar in i förkylningsträsket. Jag är dock själv lyckligt lottad och frisk, peppar peppar. Jag kommer därför att vikariera lite för sjuka stackars kollegor. Vill ni köra ett pass med mig så tar er till:

SATS Kungsgatan ikväll, torsdag 29/10 kl. 18.00-19.15, 75 min, äntligen lite längre klass :)


SATS Kungsgatan, imorgon fredag kl 30/10 kl. 06.45-07.30, 45 min, damn vad tidigt.. :)


Ses!

4 kommentarer:

Spark i baken sa...

Tyvärr lite långt att åka ... men förhoppningsvis får jag möjlighet att testa din klass på Nikekonventet :-) Blir kul att träffa dig!

Magnus sa...

Ja, det är kanske lite långt;) Det blir med Nike och jag hoppas också få gå på lite klasser. Jag förmodar att du ska på SAFE i helgen, ser fram emot en liten rapport:)

Ha en bra helg så ses vi i januari!

Träningsglädje sa...

synd att jag såg detta för sent, hade gärna kört torsdagspasset. :) jag har förresten skickat ett informativt och ganska ödmjukt mail till kenth orrgren. hoppas han läser det. visste inte vem annars jag skulle skicka till... fast jag har ju fortfarande inte riktigt bestämt mig (ditt pass står på listan över skäl att stanna på sats!). stark beslutsångest!!

Magnus sa...

Ja, det var ju synd! Det dök upp samma dag!

Jag har mailat till dig vart du ska vända dig- vi kan väl hålla den konversationen per mail!

Det var ju fina ord, tack! Jag har ju ganska bra koll på vilka instruktörer jag själv föredrar på cykelsidan nu så vill du ha litet tips så delar jag gärna med mig:)

Det är kanske inte omöjligt att jag kommer köra någon klass på något annat SATS-city-center i vår- vi får se:) Det där med morgonklass var ganska trevligt faktiskt:)

Det blir nog bra när beslutet är fattat. Is i magen!

M